środa, 28 marca 2012

Wszystkiego po trochu ;*

Dzisiaj jakoś naszło mnie bardzo na dodawanie moim ulubionych opisów. Dzień minął mi naturalnie... nudno jak każdy daleko od B. ;(
Ale cóż.. Trzeba sie cieszyć tym co mamy, bo moglibyśmy w ogóle tego nie mieć . ;)

 Tu jest pare moch ulubionych : 

Za dużo przeklinam. za mało słucham innych. zbyt wiele czasu spędzam na opierdalaniu się. sarkazm to moje drugie imię, a ironię mam w małym palcu. nie jestem zbyt mądra ani piękna, ale jakoś sobie z tym radzę. czasami jestem infantylna i rzadko cokolwiek mi się udaje. ale znajdziesz chyba we mnie też jakiś powód, żeby mnie pokochać, co?









Na świecie żyje ponad 6 miliardów osób, a ty patrząc na zegarek o 11.11, 15.15 czy 22.22 masz nadzieję, że myśli o tobie właśnie ON
.<3









Jedyne, czego chcę, to żyć w prawdzie. Nie chcę kłamstw, kiedyś prawie zniszczyły mi życie. 






Potrzebuje ósmego dnia tygodnia. Tylko dla nas. <3







Koniec z opisami ;) 
Teraz aby już do końca was nie zanudzić dodam pare piosenek których aktualnie słucham i polecam ;) :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz