czwartek, 29 marca 2012

;]

Eh... nie wiem kto wymyślił szkołę ale z chęcią zabiłabym tą osobę. To jakiś koszmar.. poprawy, wypracowania różnego rodzaju a teraz niedługo egzaminy... nie nadążam już. Ale cóż.
Zacznę może jakiś przyjemniejszy temat bo o szkole mam dość pisania.
Chciałam wam pokazać kilka rzeczy które niedawno dostałam ;)

Tu są kolczyki od B. <3
Nie wiem w sumie za co i z jakiej okazji dostałam bo ostatnio nie byłam dla niego zbyt dobra, ale dziękuję mu mimo wszystko <3 Jest taki kochany <3




Tą kaczuche dostałam od B. Mamy ;) Strasznie przywiązałam sie do niej. Jest strasznie miła i kochana i też nie wiem czym sobie zasłużyłam na tą kaczuszkę i może to dziecinne ale gdy sie do niej przytulam jest mi jakoś lepiej. ^^


Frugo <3 Jak mnie ostatnio na nie napadło, ale nie mam jak sobie kupić. Ani czasu ani pieniędzy bo odkładam na parę rzeczy ale na razie są tajemnicą. ;p






Zaraz będę uciekać spać tylko jeszcze parę obrazków z małymi opisami bo jakoś ostatnio mnie na nie napadło.  ;)





Ciii .! Po prostu usiądź obok i przez chwilkę posłuchaj głosu mego serca.! <3

















Chodź pokoloruj mi świat .! Przecież robisz to tak dobrze .! <3







Bez Ciebie umieram .! <3 Moje życie nie ma już sensu gdy obok mnie nie ma Ciebie .! <3 






Gdzieś jest zapisana Twoja druga połówka, wystarczy ja odnaleźć .! ;**







Ej kochanie nie bój się tych słów, powiedz to .! Powiedz to znów.! <3














Może w końcu zrozumiesz że nie obchodzi mnie jak wyglądasz, czy nosisz rurki czy spodnie z krokiem w kolanach, czy masz zarost czy go nie masz, czy ważysz 50 kg, 100 czy 200. Dla mnie najważniejsze jest to że mnie kochasz i jesteś tylko dla mnie .! ;* <3
 








Mykam spać .! ;** Dobranoc ;) ;** 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz