sobota, 31 marca 2012

Weekend ;***

Zapowiadało się tak pięknie a tu bach ;( Chora jestem. Gardło mnie boli, mam katar a głowa to czuję że mi zaraz pęknie. Mam tylko nadzieję że moja mama się nie połapie bo strasznie stęskniłam się za Bartusiem i już myślałam że się z nim spotkam :(
Dzisiaj jeszcze tylko zakupy i obiad z mamuśką i będzie git ^^


Ponieważ, nie będzie mnie tu 2 dni postaram się dodać trochę więcej opisów ;* 








Kocham Cię tak bardzo, że nie mogę sobie wyobrazić jutra ♥

























Wiedziała tylko że znów jej coś odebrano, tym, razem bezpowrotnie ♥ ;***



















Wiem, ze jesteś dla mnie ucieczką od rzeczywistości, malutką iskierką, która swym ciepłym słowem rozgrzewa moje serduszko ♥



















Inspirujesz mnie, stanowiąc dla mnie wyzwanie każdego dnia. Wywołując mój uśmiech, masz moje serce ♥

















Ale kobiety takie jak ja nie myślą źle o innych. ponieważ ten pierdzielony świat jest cudowny piękny tylko trzeba to kurwa zauważyć. ♥

















W inny sposób wymawia Twoje imię, a Ty wiesz że Twoje imię w jego ustach brzmi tak bezpieczne, nieprawdaż .! ♥






















Bo miłość to bycie do dyspozycji, to gotowość by usłużyć, pomóc, przydać się , i zaopiekować się . To chęć bycia potrzebnym ;* ♥

















Zrozumiałam że jesteś obok, że zdradzasz mi swój sekret: "Codziennie patrz na świat, jakbyś patrzył na niego po raz pierwszy"






















Na tym widocznie polega istota miłości, ze chcesz opowiedzieć każdą bzdurę, jaka ci się przydarzyła w nadziei, że w krętej drodze z Twoich ust do ucha partnera opowieść zyska sens i znaczenia .! ♥

















Czy znasz to miejsce między snem a jawa? Tą chwilę kiedy jeszcze śnisz a już pamiętasz? Tam zawszę będę Cię kochać i czekać aż wrócisz .! ;(

















Jeżeli mnie kochasz będziesz mnie chciał starą, oszpeconą, kaleką, chorą pod warunkiem jednak, że będę sobą. Jeżeli mnie kochasz, pragniesz mnie a nie tylko mojego odbicia. Jeżeli mnie kochasz. ♥








Za bardzo tego chce . Za bardzo pragnę tego spojrzenia, tego uśmiechu. To męczy. Wiem że nie ucieknę. Nie teraz. Wydaje mi się że jest to silniejsze ode mnie. Spotykam cie na ulicy i zupełnie nie rozumiem. Przecież jesteś normalnych człowiekiem. jak inni. Więc dlaczego moje serce bije szybciej, dlaczego nie umiem logicznie myśleć?To Ty tak na mnie działasz. Swoją obecnością sprawiasz że czuję lato w środku zimy. ♥






Możesz spotykać ludzi lepszych ode mnie, zabawniejszych, dużo ładniejszych niż ja. Ale jest jedna rzecz którą chciałabym Ci powiedzieć: Zawsze będę dla Ciebie, kiedy oni Cię zostawią ♥







Ma niesamowity uśmiech i cudowne oczy, zawsze gdy bez celu chodzi po osiedlu z grupą kumpli, starsi ludzie mówią o nich- margines społeczny. Często patrzyłam na niego z podziwem a dzisiaj mówię do niego kochanie i przyglądam się na niego z uśmiechem na twarzy ;* ♥ 







Czekałam tylko na to, aż znów Cię zobaczę i kiedy będę mogła na Ciebie patrzeć. Patrzeć tak abyś nie widział ale czuł mój wzrok. Czuł ciepło i był szczęśliwy ♥









Podniosłam wzrok i zobaczyłam że się uśmiecha. Był piękny i wiedziałam że na wieki pozostanie mój ♥

















I oprócz mnie każdy widział że kłamałeś .! ;(















Jestem zazdrosna o każdą dziewczynę z którą rozmawiasz. jestem zazdrosna o wszystkie rzeczy którymi zajmujesz się, wtedy gdy nie zajmujesz się mną. frustruje mnie każda nie wspólnie spędzona chwila. to obsesja, to choroba, to uzależnienie. jestem chora z miłości. ♥











To by było w sumie na tyle. Tu jest jeszcze parę piosenek, jeżeli kogoś to interesuję ;P 

2 komentarze: