piątek, 30 marca 2012

PIĄTEK .! ♥

Zacznijmy od tego że mamy piątek .! Weekend na który tak bardzo czekałam ;)
Jutro jadę do Warszawy do babci, a przy okazji zakupy z mamą itp i w niedziele już widzę sie z moim aniołkiem .! Niby jeszcze cała sobota ale czuje ze to szybciutko minie ;***

Cały dzień minął BOSKO .! ♥
Wróciłam do domku po szkole i trzeba było coś ze sobą zrobić do momentu aż B. wróci z praktyk i wejdzie na skype żeby ze mną porozmawiać. Gdyby nie to to chyba bym się zatęskniła na śmierć :(
Poszłam do mojej prababci aby jej coś pomóc i po prostu aby ją zobaczyć a gdy wróciłam usiadłam i zaczęłam rozmawiać z moim B. <3 Miałam czytać książkę, którą dostałam od Bartka - "Ja Diablica" , gdyż miał kończyć później praktyki ale cóż. On jest dla mnie ważniejszy niż jakaś książka ;) ♥
Oczywiście polecam ją wszystkim, którzy lubią fantastykę. Opisane jest tam piekło i po przeczytaniu połowy mocno się zastanawiam czy nie chce iść do piekła po śmierci.. ^^




Ale dość nudzenia .!;D 
Od dzisiaj będę tu dodawać sporo opisów i obrazków ;] 
Moje nowe hobby ^^













Bo w oczach tkwi siła duszy ♥


























Czas przeszły- byłeś ważny, czas teraźniejszy-jesteś ważny, czas przyszły- nie poradzę Sobie bez Ciebie .! ♥



























Kiedy pierwszy raz Cię ujrzałam wiedziałam że będziesz dla mnie wszystkim 



























Prawdziwy mężczyzna to taki, który może mieć wszystkie, a szaleje za jedną.!♥































Czyjś drobny gest może wyzwolić w nas taką siłę o której nam się nawet nie śniło ♥



























Najważniejsza sztuka w życiu to uśmiechać się zawsze bez względu na to co było i co będzie <3 Mamy siebie i to się powinno liczyć .! ♥
























Kto pragnie kochać, musi być odważny ;*** ♥


























Nigdy nie będę idealna, ale zrobię wszystko aby być idealna w Twoich oczach kochanie ♥






















I obiecuję że już nigdy Cie nie puszczę .! ♥
























Pocałuj mnie po raz ostatni i dam Ci spokój do końca życia ;*** ♥












Mykam już, miłego wieczorku ;** 
Pozdrawiaaam ;* ^^ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz