środa, 4 kwietnia 2012

Dzisiaj czuję się odrobineczkę lepiej, więc dodam notkę. Wieczorek do lekarza i wtedy wszystko sie okaże. Mam nadzieję że wybaczycie jak będę teraz pisać co pare dni. 

Oczywiście jak zawsze kolejne opisy :
 


I to właśnie jest ten problem z nami- jesteśmy zbyt podobni
do siebie. jesteśmy uparci i wszystko chcemy robić po swojemu.
oboje nienawidzimy być w błędzie i oboje chcemy zawsze mieć racje.
ale to właśnie jest miłość- nieważne co się stało lub stanie,
my zawsze wracamy do siebie i wybaczamy sobie raz jeszcze ♥






Nie ważne kto To był, jeżeli był dla Ciebie ważny nie zapomnisz go.! ♥



Nasze szczęście było jak dżem w kiepskim pączku .! ;(



Spuszczani głowy nie jest w moim stylu ; D



- wy jesteście razem?
- nie , ale On może mówić do mnie kochanie. :(





Wiem że nie smakuję jak truskawki, ale cię kocham. To nie wystarczy ?;(





Tym razem była smutna, a reszta świata zastanawiała się dlaczego .! ;(






W tamtej chwili czułam jak cała artyleria uczuć ogarnia moje serce. Nie, nie chodzi o to, że w tamtej chwili go pokochałam. Po prostu zrozumiałam, że ma zadatki na mężczyznę mojego życia.♥





 
Ten piękny uśmiech i dołek w policzku ♥



Czasem po prostu nie rozumiem sama siebie, bo wystarczy, że tylko się uśmiechniesz w moją stronę a ja mam uczucie, że uginają mi się nogi i brakuje powietrza. No i co ty w sobie takiego masz?♥



Przytulona piersiami do Jego pleców wsłuchiwałam się w Jego spokojny oddech, broniąc się zaciekle przed snem, który mógł odebrać mi kilka świadomych godzin Jego obecności.! ;**





Dostając sms uśmiecham się. Niestety mina mi sie zmienia gdy tylko patrzę że to nie Ty ;( 



Tu jest piosenka na którą ostatnio ma napad mój kochany B. ; D
Dzięki niemu znam ją już na pamięć ;P
http://www.youtube.com/watch?v=DX_62wj2ba4

Pozdrowiooonka ; ** ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz